Здравейте

Та добре дошли на всички... в моя блог. Май е малко шантаво място, тук има неща от игла до конец... но какво да се прави прилича на мен просто ;-)
Та името ми е не друго, а Пролетина... може би малко странно и нетрадиционно, но е дело на обичащата ме майка. Интересите ми са прекалено разнообразни : кино, телевизия, книги, театър, музика, изкуство, култура.... почти всичко, за което може да се сетите. Занимавам се.... тези дни заниманията ми включват много биология. Уча в Софийския университет спецеалност Биотехнологии.Иначе както обикновенно се шматкам по пътищата, запознавма се с нови и интересни хора, и обогатявам общата си култура. )
Живея в България, в София и смятам да остана тук. Може би съм водена от малко смахнато чувство на патриотизъм, но тук ми харесва и тук се чувствам на мястото си. Все пак бих посетила някоя и друга страна... просто обичам да опознавам нови неща. Хората ме смятат за леко лудичка, но аз се намирам за съвсем нормална.
Преди време един приятел ми беше казал, че аз съм парадокс... може би не греши


вторник, декември 23, 2008

Обновление

Ех... това място съвсем го забравих... колко безсънни нощи и неспирна мозъчна дейност.... има тук само... Хи-хи ;-) Сега, за да се върна пак към блога си, го обнових... всъщност цветвете и картинките са сменение... тези повече ми допадат и доста отговарят на душевното ми състояние в този момнет. А и е някакво начало да се върна към старото си хоби и да не го изоставям, и разрушавам като всичко около мен напоследк. Но там където има разруха има и ново начало, от старото разрушено... се разжда ново... може би по-здраво и способно да устои на суровото време.... Но това ще се докаже... само от времето. Стига съм блещила глупости... това е достатъчно за начален пост... в най-скоро време... ще се занимая с някоя любопитна тема :-)

Няма коментари: