Здравейте

Та добре дошли на всички... в моя блог. Май е малко шантаво място, тук има неща от игла до конец... но какво да се прави прилича на мен просто ;-)
Та името ми е не друго, а Пролетина... може би малко странно и нетрадиционно, но е дело на обичащата ме майка. Интересите ми са прекалено разнообразни : кино, телевизия, книги, театър, музика, изкуство, култура.... почти всичко, за което може да се сетите. Занимавам се.... тези дни заниманията ми включват много биология. Уча в Софийския университет спецеалност Биотехнологии.Иначе както обикновенно се шматкам по пътищата, запознавма се с нови и интересни хора, и обогатявам общата си култура. )
Живея в България, в София и смятам да остана тук. Може би съм водена от малко смахнато чувство на патриотизъм, но тук ми харесва и тук се чувствам на мястото си. Все пак бих посетила някоя и друга страна... просто обичам да опознавам нови неща. Хората ме смятат за леко лудичка, но аз се намирам за съвсем нормална.
Преди време един приятел ми беше казал, че аз съм парадокс... може би не греши


вторник, декември 23, 2008

Кошмарът.... Кошмарът преди Коледа

Празници, подаръци и весели хора, пълни магазини, коледни намаления.... и нови продукти. Това са едни от най-емблематичните неща... във вече комерсиалния празник Коледа *а... пфффф* Не,аз обичам Коледа... събирането на семейството на масата... традициите... Не хасревам това, че в крайна сметка.. от купуването на подаръци... печелят търговците... но както и да е и те са хора...*хъм....* поне така мисял де :-Р Не това е най-големия кошмар на Коледа... а побъркването на хората. Всеки се стреми да е най-най и неговите подаръци... да са... неповторими... и по улиците е пълно със забързани хора, които май не знаят какво искат *скука* A... колите.... колите... те са навсякъде: на улицата, на тротоара, в граднките, пред магазините.... просто навсякъде... А да караш кола... по улиците в голям град, по време на празниците... мисията невъзможна *почесва се по тиквата*
Но нека си говорим за по-приятни неща *мечти, мечти* Когато дойде Коледното време... по телевизията започват да въртят всякакви филми на тази тематика. Най-вече за Христос... до болка познатата на всички история. Всеки път разказана по един и същи начин. Дали не целят да приковат вниманието на зрителя ??? Знам ли... всичко е възможно *чеши, чеши*дори и да имам въшки...

Обаче има един филм, които аз лично гледам с удоволствие и така до края на света. *шаля-ля* Той е не друг, а " Кошмарът преди Коледа ". Странна и малко налудничева история... какво би станало, ако Дядо Коледа... беше Господаря на Хелоуин... *хъм...* добре е човек да се замисли над това ;-) Една страховита приказка за Коледа... изпълнена с много песни.
Толкова са симпатични... обитателите на този филм, че на човек му стават жал за тях. Но все пак всеки трябва да си знае мястото. Чудатите създания... като вампири, караконджоли, зомбита и други гадинки са си за Хелоуин... а брадатия, дебел дядо е за Коледа *всичко по местата си*
Нека се върнем на музиката към филма... вече... някой изпълнителите имат в репертоара си песни от филма... разбира се изпълнителите като Panic! At The Disco, Marilyn Manson, Amy Leе *ехххххх.... *
A... за това творение на великият ум... има и друга интересна подробност... филма е по сценарии на Тим Бъртан.А кой ли пък е той ??? *озадачена физиономия*
Той е амириканец.... режисьор и сценарист... има пръст във филки като "Едуард Ножиците", "Марсиански атаки", "Слийпи Холоу", "Суини Тод: Бръснарят демон от Флийт Стрийт" и други *потрива доволно ръце*


Освен " Кошмарът преди Коледа "... той е режисьор, сценарист и продуцент на "Булката труп". Тук... Коледа я няма... но се запазва... страховитата нотка... също така песните и танците.... остват.Един млад момък е в търсене на подходящата булка. Предоставя му се красива девойка, която копнее по него. Но вместо това той решава... да съеди живота си... с клон. Който се оказва ръката на булка-зомби. След като е сложил пръстена на ръката на прокълтанана девойка... той е длъжен да се ожени за нея, а горката... булка... е имала ужасна съдба. И от тук почват перипетите на горкия младеж. Колкото и обвързващ да е пакта на брака... в крайна сметка... той се жени за момиче от плът и кръв... Тъжната история все пак има щастлив край. Все пак... and they lived happily ever after.

А моето сърце... се зарадва страшно много, когато преди седмица отидох на кино и видях плакат... с едно малко момиченце. На плаката беше написано "Coraline" " От създателя на " Кошмараът преди Коледа" " *тресе се от щастие*

1 коментар:

eL каза...

omg тоя филм ...
страхотен е просто !!! (: