Здравейте

Та добре дошли на всички... в моя блог. Май е малко шантаво място, тук има неща от игла до конец... но какво да се прави прилича на мен просто ;-)
Та името ми е не друго, а Пролетина... може би малко странно и нетрадиционно, но е дело на обичащата ме майка. Интересите ми са прекалено разнообразни : кино, телевизия, книги, театър, музика, изкуство, култура.... почти всичко, за което може да се сетите. Занимавам се.... тези дни заниманията ми включват много биология. Уча в Софийския университет спецеалност Биотехнологии.Иначе както обикновенно се шматкам по пътищата, запознавма се с нови и интересни хора, и обогатявам общата си култура. )
Живея в България, в София и смятам да остана тук. Може би съм водена от малко смахнато чувство на патриотизъм, но тук ми харесва и тук се чувствам на мястото си. Все пак бих посетила някоя и друга страна... просто обичам да опознавам нови неща. Хората ме смятат за леко лудичка, но аз се намирам за съвсем нормална.
Преди време един приятел ми беше казал, че аз съм парадокс... може би не греши


петък, юни 29, 2007

Darker Than Black( Kuro no Keiyakusha)




Това аниме определено си струва да се гледа. Излиза из под молива на студио BONES.Това студио е известно със заглавия като Wolf`s Rain, Fullmetal Alchemist (Hagane no Renkinjutsushi), Eureka Seven, Ouran High School Host Club ( Ouran Koukou Host Club )
Странен катаклизъм от преди 10 години предизвиква появата на анормално пространство в Токио наречено Hell's Gate.С него се появяват и свръх хора наречени Contractors, Dolls и Moratoriums.
Главен герой е харизматичният Хей (черно), който е Contractor и притежава способноста да манипулира електричеството.....и яде като разпран

wikipedia

1 коментар:

Nirolo каза...

Наистина много качествено аниме,жалко че последния епизод беше толквоа злобно ръшнат и не ти става ясно абсолютно нищо, общо взето това е аниме с огромен потенциал за жалост нереализиран.Да се надяваме че предстоящата ова ще изясни нещо.Другите му минуси са някои от безличните главни герои хуанг, yin и мисаке, от друга страна мао умря по особенно гупав начин, същото според мен важи и за ноември, който тъкмо ми беше харесал адски много като герой.Друг минус на сериала са малоумните протагонисти с изключение на посочения по горе ноември останалите бяха меко казано жалки.Аз не съм на мнение, че някъв постоянно кървящ идиот има силите да подскача и да се бие дори да приемем че е от контрскторските му способности как по дяволите беше толкова добър боец, като се има на предвид че е бодигард на лигла.Другите не ги коментирам но са смешни никой не се откроява.Сега плюсовете еми един от най-големите е главния герой хей радва от всякъде няма слабо персонажа, цалата атмосфера и идеята за контракторите е също плюс. Музиката и визията също и амбер.Мога още сто пъти по толкова да изпиша, просто защото едновременно това аниме ми е едно от любимите и едно от най-големите ми разочарования.